Toevoegingen op het bestaande
Naast de bestaande campagnes waarin waardebepalingen en opnamegesprekken centraal staan, voegen we nog twee thema’s toe die je kunt inzetten als verkooptool. Deze thema’s spelen in op de krappe woningmarkt waarin verkopers de woning (pas) in de verkoop willen zetten zodra er zicht is op een nieuwe woning. Deze acties zijn in concept gereed en worden momenteel verder uitgewerkt.
VerkoopAankoop
In deze actie wordt gecommuniceerd op basis van een omgekeerde clausule ’verkocht onder voorbehoud’. De verkoop is pas definitief indien de verkoper binnen een bepaalde termijn een andere woning heeft kunnen kopen. De woning is dus ‘verkocht onder voorbehoud van aankoop nieuwe woning’.
Verthuisbundel
Een bestaande actie, die op dit moment heel erg actueel is, waarin een package deal wordt aangeboden van een (gerichte) aankoop gevolgd door een verkoopopdracht.
Voor beide acties wordt een compleet pakket ontwikkeld met landingspagina, onderscheidende look & feel, aanvullende materialen, campagnebeelden en content voor op de website en social media.
Benieuwd naar één of beide dienst(en)?
Schrijf je in en wordt als eerste op de hoogte gehouden!